Live 8 & Fietstocht 3-7-2005 - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Allard Dijkstra - WaarBenJij.nu Live 8 & Fietstocht 3-7-2005 - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Allard Dijkstra - WaarBenJij.nu

Live 8 & Fietstocht 3-7-2005

Door: Allie

Blijf op de hoogte en volg Allard

05 Juli 2005 | Oostenrijk, Mürzzuschlag

Live 8 & Fietstocht 3-7-2005

Hallo allemaal,

Wat ik afgelopen weekend weer allemaal heb uitgespookt?? … Goed ik zal het jullie vertellen! Aahum…Het begon met zaterdag, het was slecht weer maar hier in de stad,… hahaha nee lees dorp, was een stad…correctie dorpsfeestJ! Daar ben ik ’s ochtends heel kort even wezen kijken. Maar uiteraard ik moest snel weer terug zijn voor de kwalificatie (formule 1)!! En daarna heb ik eigenlijk de hele dag GENOTEN van de hele dag live muziek,…. JUIST; Live Aid!! Hebben jullie het daar ook allemaal gevolgd? Ik heb begrepen dat het in Nederland verslagen werd door onze geliefde Claudia de Breij en Dolf Jansen, helaas wij moesten hier zonder doen, maar het was echt feest de hele dag! Tot in de late uurtjes heb ik door gekeken, volgens mij heb ik nog nooit zo lang achter elkaar tv gekeken,…. Maar het was het waard! Trouwens hebben jullie je allemaal aangemeld en getekend op de live aid site?? www.live8live.com! Zo niet even voor woensdag doen,….. als je wil natuurlijk!!
En zondag heb ik onder het genot van een lekker soepie formule 1 gekeken bij Martijn in Krieglach. Daarna zijn we naar alpl gefietst, heerrrrlijk stijl omhoog,… maar gelukkig was het beter begaanbaar als de vorige keer naar spital. We hebben het nu in 1 keer gered,… zonder afstappen;)!! Het was zeker een mooie tocht erg mooie omgeving. Bij Alpl aangekomen zagen we een bordje “Roseggers Geburtshaus”(een dichter) dat leek ons wel interessant, niet wetende dat die knakker zo hoog op de berg geboren is!!:S:S Nou ja je moet toch ook je culturele hapjes meenemen. Dus wij naar boven, en ik moet zeggen het heeft zich wel geloond, al konden we niet in het huis de omgeving was echt HEEL MOOI! (zie fotos) We kwamen er ook nog een man tegen we raakten een beetje aan de praat en hij vertelde een beetje over het huis en de omgeving. En over hoe hij hier zo graag wandelde in de bergen en dat zijn vrouw niet mee wou,… hij hield zo van het geluid van de koeienbellen. Hahah toen begon die over dat hij hier in de buurt man een vriendin gaat zoeken, haha ouwe snoepert of nie dan! Hahah aansluitend op zijn verhaal haalt hij een kleine versie van de koeienbel uit zijn jas. Hahha en ik vroeg op eens is dat voor uw vrouw!?? HAHAH vond hij wel grappig. Nou ja toen was het wel tijd om terug te gaan! Haha en de terugweg is altijd leuk; BERGAF!! WOOHOOO!!! 60+ van de bergen af tetteren!! Goh zijn we nu al weer terug??:P! Toen liet Martijn nog een beetje zijn buurt zien. En toen was het tijd om terug te rijden jajaja deze jongen moest ook nog de hele 14 km(peuleschilletje) terug rijden,…owwww zielig!! Dat was dan weer het weekend!! Heh wat gaat het toch snel om!! Ik ben me al langzaam aan het verheugen op de 16e,………U2! En allies korte terugkeer naar het kikkerlandje!!

Dat was het dan weer, bedankt voor jullie leuke reactie op de voorgaande updates! Ga zo door!!;)!

Groetjes,

Allie

  • 06 Juli 2005 - 20:34

    Toto:

    Hee levensgenieters. Dat waren weer prachtige foto's en een geweldig verhaal. Veel "lui/hanggehalte" en.... een actief hoogstandje. Zelfs zijn linie en ik extra verwend met een foto van onze Martijn en een ontzettend gestoorde Allie. De omgeving is een lederhoosgehalte van oostenrijk naar tokio. Geweldig!
    Wij hebben alleen mooiere koeien "stille" zonder bel dus. Praten met vreemde mannen raad ik wel af. Je weet maar nooit! Zelfs met bellen in de broek!! ja ja ha ha
    Wat voor soep hadden jullie! En echt waar Live aid was geweldig. Ook wij hebben "gehangen" en genoten.
    Allie jodelohitie
    De ballen en laat ze niet vallen.
    Kusjes aan Martijn ha ha
    Mag eventueel ook anders, vul het zelf in en kleur de plaatjes.
    Hoipipeloi

  • 08 Juli 2005 - 20:18

    Toto:

    Hee ben ik de enige die hier een beetje zit te ouwehoeren. Hallo waar zit iedereen????? Of zijn jullie allemaal aan het vakantie vieren? Erg leuk en ik dan??! Ik zit hier heel alleen allie te vermaken en zijn verhalen aan te "horen'. Jullie zijn toch niet aan het werk? of in eens aan het boeken om ook naar oostenrijk te gaan. als je gaat voor de heidies die zijn allemaal bezet!! Er lopen alleen nog maar Rudies rond. Dus als jullie gaan is het alleen voor Allie! En dat is natuurlijk ook heel gezellie??? kuch kuch.Allie heeft dit weekend niet veel tijd want FI is er weer. Dus jullie moeten je efkes alleen vermaken. Nou ik hoop dat ik morgen meer berichten aan tref, ik vond het maar erg stil en saai!!! ha ha
    Jodelohitie met een klap op de lederhozen!
    Koekje erbij?

  • 09 Juli 2005 - 09:26

    Allie:

    Hahaha heey joh schreeuw niet zo!!;)!! Mijn god de hele wereld hoeft dat niet te weten!! HAHah en klopt inderdaad ik ben helemaal uit de lucht vanaf nu!: F1!!;)! groetjes,
    Allie

  • 09 Juli 2005 - 17:04

    Shanky:

    he allie ziet er weer allemaal erg gezellig uit.
    kan zowat niet wachten, het enige wat me tegen staat is 14 uur in me uppie in de auto, maar dat doen we ff.
    sprk je maandag avond!!!!!!!!!!

  • 11 Juli 2005 - 16:33

    Toto:

    Hee die allie is Shanky al gearriveerd. Was de bami lekker of aangebrand van het wachten???!! Al natte broeken van het lachen?? ha ha it's mie woat.
    Ik hoop dat jullie nog een beetje mooi weer hebben dan kunnen jullie lekker fietsche man!!!!
    Nou lekker genieten van al dat mooie wat bloeit en toch altijd weer boeit alleen moar kieken heeee
    groetjes aan Shanky!
    Wij krijgen toch wel foto's te zien en een verslag van deze toch zo'n bijzondere week Ik wacht met spanning ha ha
    Jodelohitie

  • 12 Juli 2005 - 12:47

    Linnie:

    hehe eindelijk s een foto van martijn erbij....wat hebben we er om moeten zeuren ofnie Willy! mannen klagen wel altijd dat wij vrouwen zoveel zeuren....maar als ze nu s gewoon deden wat we van ze vroegen....en het liefst gisteren dan vandaag....dan hoefden wij er niet vaker om te vragen wat door die mannen geinterpreteerd wordt als zeuren...en dan hadden we helemaal geen problemen....maar nee...allie neemt er flink de tijd voor....hele sessies gewijd aan het maken van leuke foto's, maar ijdel als ze zijn konden ze maar geen mooie foto schieten...en wij maar wachten en wachten en wachten he.....tssss, maar nu is t dan eindelijk gelukt...we hebben een beeld bij de verhalen over en met martijn....kunnen we ons weer op het volgende richten...wat zal dat zijn....een foto van de mannen met ontzettende heidi's!!!Das een goeie, ofnie Willy!!Dat willen we zien!!!Ben benieuwd hoe lang we daar dit keer op moeten wachten! tot we een ons wegen waarschijnlijk! wel goed voor onze lijn...nee toch niet, want onder het wachten gaan we natuurlijk heerlijk snacken...moet toch wat te doen hebben....lekkere fruitsalade...arretjescake....cocktailtje erbij....jaaa wij redden ons wel dacht ik zo....nou tot de volgende keer met de gewenste foto's erbij graag!!xxx

  • 12 Juli 2005 - 14:32

    Allie:

    Geachte kakelkippen!! Geen dank voor het snelle posten van de schitterende fotos!!Ja henkie is gearriveerd! hij heeft vandaag gefietst en ik moest gewoon werken booeeehooee verschil moet er zijn!! Nou ja we komen er wel overheen!! ;)!! Er bestaat trouwens,... fans opgelet,.. kans dat we vrijdag gewoon naar Enschede komen!! Dus misschien tot vrijdag of zaterdag! En natuurlijk gaanw we genieten!! Komt allemaal goed!! groeten van henk jan en Allie

  • 12 Juli 2005 - 21:09

    Toto:

    Hee hoosjes krijgen wij deze week nog foto's van de drie wijzen uit het oosten??? ha ha ik lig nu al krom en plas in mijn broek dat moet de knaller worden. Was de bami lekker! Van al dat wachten, inderdaad linnie, gaan wij snoepen en ons vervelen en zetten wij ter opvulling gezellige verhalen op deze site. Helaas kunnen wij ons niet bloot geven wij willen graag anoniem blijven. Ja ja ik hoor jullie wel zeggen, waar blijven onze fotos, maar helaas kunnen linnie en ik hier niet aan beginnen.
    Ook de maten blijven strikt geheim. Ik kan wel verklappen dat jullie steeds verkeerd zitten, wat maten aangaat. Het valt allemaal reuze mee. Laat ik zeggen wij mogen met windkracht 5 niet meer naar buiten. Verder .....?? het blijft gissen.
    Wij hier in Ned. horen niets anders als U2 op de radio. Dus jullie zijn constant bij ons??!! ha ha
    Wat gezellig dat jullie misschien langskomen. Dat is natuurlijk altijd beter als een fotootje. Aanraken hmhmhmhmhmhm
    Zeg hoosjes is de drop al op??? Gedraagt Shanky zich een beetje. O, ja heren foto's dat is het enige wat wij vragen?? ha ha Dan zullen wij niet vervelend doen. Nou heel even niet! Want helemaal stil houden ja...... dat is moeilijk voor de thuisblijvers. De zon schijnt hier lekker en bij jullie???? ha ha ik geloof het niet he???!!!
    Nou Jodelohitie.

  • 14 Juli 2005 - 17:15

    Toto:

    Snik.... nu is het donderdag en hebben wij nog geen foto's gezien van Shanky en Allie. Het is toch diep treurig. Hier word je echt niet vrolijk van! Volgens mij zitten onze wijzen uit het oosten al met de gedachten bij U2, en daar kan ik ze geen ongelijk in geven natuurlijk??!! ha ha
    Maar ze moeten wachten tot zaterdag!!! ja ja mensen zaterdag it's the big day!!!! Dan gaan onze wijsneuzen op tournee???.... jawel.......... Ik ben benieuwd, waar naar????? naar de foto's natuurlijk wij zitten al een hele week met dezelfde foto's opgescheept. Ja daar word je inderdaad niet vrolijk van..... Wij worden mishandeld sak mar segge???!! ha ha. Nou wijzen uit het ooosten jullie hebben nog een dag om het goed te maken.
    Linnie en ik vreten en drinken ons verdriet en teleurstellingen weg snik snik hmhmhmhmhmhmhm. Wij hebben bijna geen kracht meer om te KAKELEN!!!!
    Was ondergetekend, jo de lo hi tieeeee.....

  • 18 Juli 2005 - 19:29

    Toto:

    Hee die allie, waar ben jij nu??? Nog steeds geen nieuwe foto's??? Naar wij dachten zouden wij nu een en al alleen U2 krijgen maar neen....... Hij is natuurlijk nog niet helemaal terug op aarde! Want weet je even een weekend Nederland gaat je natuurlijk niet in je lederhosen zitten. ha ha
    Linnie en ik zitten met smacht... jawel te wachten op al die stukken??? ha ha bij goede muziek hoort natuurlijk ook gigantische mooie jongens (kuch) herstel mooie mannen! Morgen misschien????
    Wij hebben geduld.......
    MAAR NIET ZO LANG MEER!!!!!
    Wij zijn al drie kilo aangekomen en de pukkels (van alle zoete dingen) springen spontaan open het zijn net vulkanen!!! ha ha en wij maar wachten en maar snoepen met ... noem maar op wat zoal door een mondje kan gaan???!! Verder kakelen wij en kakelen wij... zucht op deze toch wel momenteel saaie site zonder U2..... Hey guys were are you??????
    Een verdrietig borrelend pukkeltje ha ha explosie volgt.......... boem!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Allard
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 383
Totaal aantal bezoekers 6903

Voorgaande reizen:

11 April 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: