Info - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Allard Dijkstra - WaarBenJij.nu Info - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Allard Dijkstra - WaarBenJij.nu

Info

Door: Allie

Blijf op de hoogte en volg Allard

22 Juni 2005 | Oostenrijk, Mürzzuschlag

Hallo allemaal,

Langs deze weg zal ik jullie op de hoogte houden van mijn fratsen alhier in dit gekke bergdorpie;)

Ook zal ik proberen zo af en toe wat fotos op de site te gooien.

  • 22 Juni 2005 - 11:45

    TommyBoy:

    Heee ouwe lederhosenfreak,

    de mooiste pauzes zijn lila en hier in hollandie is het fucking warm, dus als je chocolade eet in je pauze, dan smelten ze, dus wees maar snel.

    hoop dat alles zijn gangtje gaat? hiero wel, bijna klaar met school, raar idee.

    spreek je laters wel weer

  • 22 Juni 2005 - 13:49

    Shanky:

    he daar allie de ballie gaaf idee zo'n eigen site. kom ik er over een paar weken ook nog op met me tronie

  • 23 Juni 2005 - 06:00

    Willy:

    ha ha dit is gaaf allie in de lucht met zijn eigen site..... Wat moet dit gaan worden. Hoog 'edelweis' en 'heidi' gehalte?? Und allie im Lederhosen al jodelend uber die bergtoppen. Daar wil ik ook een foto van.... hmhmhm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Allard
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 6957

Voorgaande reizen:

11 April 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: