Intro - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Allard Dijkstra - WaarBenJij.nu Intro - Reisverslag uit Mürzzuschlag, Oostenrijk van Allard Dijkstra - WaarBenJij.nu

Intro

Door: Allie

Blijf op de hoogte en volg Allard

24 Juni 2005 | Oostenrijk, Mürzzuschlag

Hallo Allemaal,

Met deze site zal ik jullie op de hoogte houden van al mijn belevenissen hier in Muerzzuschlag. Ik zit hier nu al een dikke 2 maanden, heheh dus deze site komt mooi op tijdJ! Ondertussen heb ik al veel gedaan en meegemaakt, en ik zal jullie dus in dit eerste bericht over dit alles een beetje vertellen. Wees ook zo vrij om even in mijn fotoboek te kijken, alwaar je fotos kan vinden van enige leuke momenten alhier.
Elf April dit jaar ben ik hier begonnen te werken in Muerzzuschlag, 2 maanden zijn omgevlogen. De eerste 2,3 weken was het erg wennen en was ik vooral bezig mijn plaats te vinden, ondertussen heb ik deze zeker gevonden. Op het werk heb ik leuke collegas: Doris (Masseuse/ Receptioniste), Manuela (Masseuse), Andrea (Masseuse), Tamara (Masseuse) en Martijn (Fysio). Tussen het harde werken door heerst er een hele aangename en warme sfeer op het werk, natuurlijk gevoed door die twee domme Hollanders die soms wel eens een schoonheidsfoutje maken bij de uitspraak. Hahah verder kijken ze nog steeds soms raar aan tegen onze eetgewoontes (ZOO ZOET!!) Maar ook met de patiënten hebben we veel lol (ja dat hoort er ook bij) zo word ik bv. Het egeltje, het vogeltje(omdat ik zoveel fluit:S), of het egeljongetje genoemd. Hhaha en soms denken mijn collegae en ik wel eens dat we er heel slecht uitzien want de hoeveelheid aan chocolade en andere zoete lekkernijen dat we krijgen is echt niet normaal. De ene doos merci is nog niet verorberd of de volgende dozen bonbons chocolade bananen en chocolade kecks worden binnengebracht. Om nog maar te zwijgen over de kast die bij ons vol staat met sekten en wijnen. Neeee,…. Dat loopt wel goed hier.
Martijn, de andere fysio, is ook een Nederlander (Haarlem) en met hem trek ik veel op, we hebben veel dingen gemeenzaam, wat telkens weer tot hilariteit leidt als we weer op nieuw iets gemeenzaams vinden. Bijna elk weekend doen we wel wat, bv. Als er Formule 1 weekend is ga ik naar hem of komt hij bij mij en kijken we F1. Verder fietsen we veel(zie foto in fotoboek), en we zijn een aantal weken terug naar een Jazzconcert geweest in Leoben(zie foto’s in fotoboek). De 22e mei ben ik ook nog op vakantie geweest naar Malta met mijn ouders en mijn broertje.(ook hiervan zijn enige fotos van te vinden in het fotoboek) Dit was ook geweldig, wat zo’n eiland allemaal te bieden heeft ongelooflijk.
Je leest het al ik heb zeker niet stil gezeten en dat ga ik de komende tijd ook zeker niet doen. Ik hou jullie daarom dan ook voortaan wekelijks op de hoogte, met een verhaaltje en eventueel wat foto’s.
Zo dit waren even de 2 maanden in een notendop, nou ja de meeste van jullie hebben het meeste al meegekregen.

Groetjes,

Uit het Hete Oostenrijk
Allard

  • 24 Juni 2005 - 13:10

    Toto:

    Jodelohiti
    Ik hoop dat je daar ook nog iets leert??? kuch kuch. En werkervaring opdoet? ha ha Is je stekelkapsel al een trend aan het worden in Oostenrijk?? Nou ik ga foto's kijken doei

  • 26 Juni 2005 - 18:20

    Toto:

    Heeeeeee biertje????

  • 30 Juni 2005 - 13:51

    Linnie:

    krijgen we ook nog leuke foto's van jou en Martijn te zien?Ik zeg LEUKE foto's dus laat die heidi's er maar af ;):P

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Allard
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 6955

Voorgaande reizen:

11 April 2005 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: